चैत मसान्तसम्ममा चार हजार भन्दा बढी शिक्षकको पद रिक्त हुने।     भूकम्प प्रभावित क्षेत्रमा अस्थायी सिकाइ केन्द्रबाट पठनपाठन सुरु

  श्री नारायणजनता माध्यमिक विद्यालय लालबन्दी १२ जियाजोर सर्लाही  

यस वेभसाईटमा बिज्ञापन दिनुभएका सेवाग्राहीहरुले Open link मा Click गरी भुक्तानी गरिदिनुहोला ।

Open link » 1 Open link » 2

विद्यालय परिचय र अवधारणा

पृष्टभूमि ः

नेपालमा औपचरिक शिक्षाको शुरुवात १९१० असोज २७ गते राणाकालबाट शुरु भएता पनि सबै नागरिकले सहजै शिक्षा प्राप्त गर्ने अवस्था थिएन । २००७ सालको प्रजातान्त्रिक व्यवस्था आएपछि धेरै विद्यालयहरु खुल्न थाल्यो । यसैक्रममा नारायण जनता माध्यमिक विद्यालयको स्थापना भयो ।

एशिया महादेशको दुईवटा शक्ति सम्पन्न राष्ट्रहरु चीन र भारतको बीचमा रहेको स्वतन्त्र र सार्वभौम सत्ता सम्पन्न राष्ट्र नेपालको मधेश प्रदेशको सर्लाही जिल्ला लालबन्दी नगरपालिका वडा नं १२ जियाजोरमा सञ्चालित यो विद्यालय वि.स.२०१७ साल बैसाख १ मा प्राथमिक विद्यालयको रुपमा स्थापना भएको हो ।

विद्यालय स्थापनामा शिक्षाप्रेमी ज्ञानबहादुर ठोकर, रुपबहादुर थापा, बलबहादुर श्रेष्ठ, बृजमान मिरिचिङ तत्कालिन जिविस उद्रमान ठोकरको महत्वपूर्ण योगदान रहेको छ । यस विद्यालयले स्थापनाकालदेखि नै आफनो सेवाक्षेत्रमा निरन्तर शैक्षिक सेवा प्रदान गर्दे आइरहेकोे छ । यसैगरी विद्यालयलाई यहांसम्म ल्याई पुर्याउन तत्कालिन प्रधानपञ्च गोपिलाल श्रेष्ठ वडा सदस्य चेतप्रसाद तिमल्सिना, प्र.अ छविरमण तिमल्सिना लगायतका अन्य सहयोगी व्यक्तित्वहरुको पनि विद्यालय विकासमा सहयोगी भूमिका रहेको भनाइ छ ।

विद्यालय विकासक्रम

बिद्यालयको हकभोकमा रहेको जगाजमीन ५ बिगाहा १० कट्ठा ०२ धुर

अभिभावकको लगानी त्याग तपस्यावाट अनेकौ आरोहअवरोह पार गर्दै यो विद्यालय स्थापना, विकास र विस्तार हुदै आजको यो अवस्था सम्म आईपुगकोको छ । अहिले कक्षा कक्षा ११ र १२ सम्म पढाइ हुन्छ भने कम्पाउण्ड वाल सहित कच्ची १ र पक्की ३ गरी चारबवटा भवन रहेको छ भने २४ जना शिक्षक कर्मचारी रहेका छन् ।

read_more news
ताजा अपडेट

  श्री नारायणजनता माध्यमिक विद्यालय लालबन्दी १२ जियाजोर सर्लाही  

विद्यालय परिचय र अवधारणा

अहिले निजि आवासीय अंग्रेजी स्कूल र सरकारी स्कुल गरी दुई प्रकारको शिक्षा लिन पाउने अवसर छ । आफ्ना छोराछोरीलाई वोडिङ्ग स्कुलमा पढाउने होडबाजी छ । कक्षा ११, १२ मा पढ्दा पढ्दै वैदेशिक रोजगारको लागि बिदेश जाने लहडले माथिल्लो कक्षामा पढ्ने विद्यार्थीको संख्या घट्दो अवस्था छ भने बैदेशिक रोजगारले परिवारको आयआम्दानी बढेकोले यस्ता परिवारहरु शहरबजारतिर स्थानान्तरण हुने गरेको र यातायातको सुविधाले शहरबजारको नीजि विद्यालयमा पढाउने लहड चलेकोले बिगतको तुलनामा विद्यार्थी संख्या घट्दै गएको अवस्था छ । ।

यता यो अवस्था छ भने अर्कोतर्फ नेपालको संविधान २०७२ मा शिक्षालाई मौलिक हकको रुपमा उल्लेख गरिएता पनि आर्थिक अभाव भौगलिक कठिनाइ, सामाजिक संस्कृतिक आदिकै कारणले वालवालिकाहरु शिक्षाको अवसरवाट वञ्चित हुनुपरेको अवस्था छ । आज पनि शिक्षाको राष्ट्रिय नीति नियम स्पष्ट छैन । स्थानिय तह, प्रदेश र केन्द्रले यसको स्पष्ट खाका वनाई नसकेकोले शिक्षामा अन्यौलता कायमै छ । संघीय शिक्षा ऐन संसदबाट पास हुन सकेको छैन । अहिलेको संविधानले माध्यमिक तहसम्मको शिक्षाको अधिकार पालिकालाई सुम्पेको भएपनि शिक्षा पद्धति उही पुरानै छ । केही विद्यालयमा भौतिक सुविधाहरुको विकास भएपनि शैक्षिक उपलब्धिमा खासै परिवर्तन भएको छैन । विद्यालय विकास त्यस विद्यालयको शैक्षिक गुणास्तरमा झल्किन्छ ।

शैक्षिक गुणास्तरको मापन विद्यालयको भौतिक अवस्था भन्दा पनि विद्यार्थीको सिकाइ उपलब्धिबाट गरिन्छ । सामुदायिक विद्यालयको विद्यार्थीको सिकाइ उपलब्धि कमजोर रहेको तथ्य शैक्षिक गुणस्तर परीक्षण केन्द्र भ्च्इ र विद्यार्थी उपलब्धि परीक्षण ल्ब्क्ब् को प्रतिवेदनले देखाइ सकेको छ । यस्तै अवस्था यस विद्यालयमा पनि देखिन्छ । यस्तो अवस्थाबाट विद्यालयलाई उकासी विद्यालयको भौतिक आर्थिक विकास गरी समग्र शैक्षिक विकास गर्नु अपरिहार्य छ । यसका लागि सही दिशा निर्देश गर्न सक्ने विद्यालय विकासको स्पष्ट खाका बनाउन जरुरी छ । ।

१.३ भौगोलिक अवस्था

पूर्वपश्चिम साविक महेन्द्र राजमार्गदेखि करिब ८ किलोमिटर उतरमा पर्ने सिन्धुली जिल्लाको क्यानेश्वर को दक्षिणी भागमा रहेको मधेश प्रदेशको सर्लाही जिल्ला लालबन्दी न.पा..वडा नं. १२ जियाजोरको पूर्वी भागमा लखेन्देही खोला, वडा नं. पश्चिम र दक्षिणमा हरिऔन नपा, उत्तरपूर्वमा लालबन्दी न.पा.१३ पर्दछ भने उत्तरतर्फ अग्लो हरियो जंगलले भरिएको जल्केश्वर महादेवको मन्दिर रहेको मनोरम डांडापाखा देख्न सकिन्छ । यस विद्यालयको भौगोलिक अवस्थितिलाई निम्नानुसार छोटकरीमा उल्लेख गर्न सकिन्छ ।

अक्षांश ः उत्तर २७ डिग्री ०७ देखि दक्षिण २७ डिग्री ६’ १७" सम्म

देशान्तर ः पूर्व ८५ डिग्री ३८ मिनेट ११ सेकेण्ड देखि पश्चिम ८५ डिग्री ७४१६७ड्ढ सम्म

उचाई ः समुन्द्रदेखि १६८ फिट अग्लो

हावापानी ः उष्ण मौसमी

औसत तापक्रम ः ग्रिष्ममा ३१ डिग्री से० र हिउदमा २० डिग्री से० सम्म

औषत बर्षा ः१०० मि मि सम्म

भौगोलिक विकटता रहेको क्षेत्रः भालुखोप जल्केनीपाखा, नारायणडाँडा


View Larger Map 27.1046° or 27° 6' 17" north 85.63651° or 85° 38' 11" east
Read More

  १.४ विद्यालयको सेवाक्षेत्र र सेवाक्षेत्रको समुदाय बनोट, पूर्वाधार विकासको अवस्था  

१.४.१ विद्यालयको सेवाक्षेत्र

समुदाय बनौट

जुनठाउँबाट बालबालिकाहरु पढ्न आउँछन यसै क्षेत्रहरुलाई विद्यालय सेवाक्षेत्र मान्ने गरिएको चलन छ । सेवा क्षेत्र किटान गर्ने कार्य कठीन हो, त्यसमापनि माध्यमिक तह (कक्षा ११ र सम्म संचालन भएको विद्यालय र भौगलिक बिकटता र विविधताको कारण विद्यालयको सेवाक्षेत्र तोक्न त्यति सजिलो छैन । तरपनि यस विद्यालयको मुख्य सेवाक्षेत्र लालबन्दी नपा वडा नं १२, १३ र हरिऔन न पा वडा नं २ रहेको छ । यस बाहेक वडान ं १४ नारायणखोला, वडा नं ११ को हिरापुरबाट पनि कक्षा ९ देखि १२ विद्यार्थीहरु पढ्न आउने गरेकाले त्यस ठाउँहरु पनि बिद्यालयको सेवाक्षेत्रको रुपमा समेटिएको छ । विद्यालयको सेवाक्षेत्र भन्नाले विद्यालयको शैक्षिक सेवाको पहुंचमा भएको निश्चित गा.पा.÷नपा÷वडा र टोलको सीमालाई बुझनुपछ । योजना निर्माण गर्दा विद्यालयको सेवाक्षेत्र ९ऋबतअजmभलत ब्चभब०को स्पष्ट सीमाङ्कन गर्नु आवश्यक हुन्छ । विद्यालयमा अधिकतम् सङ्ख्यामा अध्ययन गर्न आउने विद्यार्थीहरू वसोवास गर्ने गाविस, वडा, गाउँ÷नपा÷टोललाई आधारमा विद्यालयको सेवाक्षेत्रको निर्धारण गरिएको हुन्छ । (विद्यालय सुधार योजना निर्माण सहयोगी पुस्तिका २०७१ )

विद्यालय रहेको सेवाक्षेत्र खोलानाला, डाँडापाखले भरिएको भौगलिक क्षेत्र हो । यस क्षेत्रमा तामाङ, माझी, मगर, श्रेष्ठ बिक र परियार लगायत ब्राम्हणक्षेत्री जस्ता मिश्रित समुदाय रहेको छ । आ–आफनो जातअनुसार भाषा बोलीचाली रहनसहन भेषभुषा संस्कारसंस्कृति फरक–फरक रहेपनि केही कुरामा समानता देख्न सकिन्छ । दशै, तिहार, तिज श्रावण संक्रान्ति चाडपर्व प्राय सबै जातिले मनाउने गरिन्छ । तामाङजातिले सोनाम लोसार मनाउँछन् । यस विद्यालयमा तामाङ् जातिको बालबालिका बढी भएको र मातृभाषाको कारणले नेपाली भाषाको पढाइमा बाधा पुगेको देखिन्छ ।

यो ठाउंको प्रमुख विशेषता भनेको सामाजिक विविधतामा सामाजिक सदभाव तथा एकता रहनुलाई लिन सकिन्छ । विकासको पुर्वाधारमा बजार बित्तियसंस्था, संचार, यातायात, सुरक्षाको समस्या अझै पनि बिद्यमान छ । बाहुनीडाडाँ, हिरापुर, पत्थरकोट, भालुखोप, नारायणखोलामा यातायातको जटिल समस्या छ । बर्षाको समयमा खोलाबाढीको कारण विद्यार्थी संख्या न्युन हुने गर्दछ । कहिलेकाहीं पढाइ हुँदाहुँदै पढाइ छोडेर घर जानुपर्ने बाध्यता रहेको छ । लखेन्दही खोला छेउको मैठी जग्गा विद्यालयले हकभोकमा रहेपनि निजीश्रोतमा विद्यालय सञ्चालन गर्नका लागि मैठी जग्गा बेच्नु परेको थियो । यहाँ सिचाई सुविधा रहेकोले धान मकै गहुँ खेती तीनबाली लगाउँछन् । यसैगरी सेना, पुलिस, शिक्षक पेशामा यहाका मानिसहरु संलग्न छन् । अधिकांश युवाहरू बैदेशिक रोजगारीको लागि अरब, कतार, साउदी, कोरिया, मलेशिया, जापान, अमेरिका आदी देशहरुमा गएका छन् । मातुभाषा बोल्ने सामाजिक सांस्कृतिक विविधता रहेको ठाउंको प्रभाव विद्यालयमा प्रत्यक्ष परेको देखिन्छ । विद्यालय अवस्थित समुदायको अवस्थालाई निम्न तालिकामा प्रस्तुत गर्न सकिन्छ । ।

पूर्वपश्चिम साविक महेन्द्र राजमार्गदेखि करिब ८ किलोमिटर उतरमा पर्ने सिन्धुली जिल्लाको क्यानेश्वर को दक्षिणी भागमा रहेको मधेश प्रदेशको सर्लाही जिल्ला लालबन्दी न.पा..वडा नं. १२ जियाजोरको पूर्वी भागमा लखेन्देही खोला, वडा नं. पश्चिम र दक्षिणमा हरिऔन नपा, उत्तरपूर्वमा लालबन्दी न.पा.१३ पर्दछ भने उत्तरतर्फ अग्लो हरियो जंगलले भरिएको जल्केश्वर महादेवको मन्दिर रहेको मनोरम डांडापाखा देख्न सकिन्छ । यस विद्यालयको भौगोलिक अवस्थितिलाई निम्नानुसार छोटकरीमा उल्लेख गर्न सकिन्छ ।

शिक्षक कर्मचारी

अहिलेलाई यतिमात्र बाँकी क्रमश प्रकाशन गर्दै जानेछ

प्रतिकृया दिनुहोस

Copyright © All right reserved to https://shamser.info.np Site By: .